Posiadanie konta osobistego w banku oraz korzystanie z kart kredytowych i kredytów jest powszechne, jednak klienci banków wciąż negatywnie oceniają ich pracę. Placówki nadal są mało przyjazne, a infolinie działają wolno i rzadko umożliwiają otrzymanie odpowiedzi na wszystkie pytania. Na co najczęściej skarżą się klienci banków?

Brak informacji i nieposzanowanie czasu klienta

Dla klientów polskich banków wciąż najbardziej uciążliwy jest brak możliwości pozyskania niezbędnych informacji. Dotyczy to zarówno wszystkich kosztów związanych z kredytem lub pożyczką, jak i prowadzeniem konta osobistego. Umowy są skonstruowane w sposób mało zrozumiały, a doradcy często informują jedynie o niektórych zapisach. Klienci są również niezadowoleni z powodu braku poszanowania ich czasu. Często są zasypywani nieinteresującymi ich ofertami marketingowymi oraz odsyłani od jednego doradcy do drugiego. Jest to uciążliwe zwłaszcza dla przedsiębiorców, którzy mają więcej problemów z załatwieniem prostych spraw niż klienci indywidualni.

Explore More

Jak bezpiecznie nawigować po rynku akcji podczas globalnych niepokojów?

Rynek akcji
23 października, 2023 0 Comments 0 tags

Dobre czasy nie trwają wiecznie i każdy dzień zbliża nas nieuchronnie do momentu, w którym rynki zaczną mocno spadać. Czy Twoja strategia jest na tyle solidna, by w tym trudnym

Używany sprzęt

30 marca, 2021 0 Comments 0 tags

Sprzęt AGD z tzw. drugiej ręki od jakiegoś czasu cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Oprócz tego, że urządzanie takie są znacznie tańsze, ich stan i wygląd niejednokrotnie nie pozostawia żadnych

Jak wyjść z długów i odzyskać kontrolę nad swoimi finansami?

Dług
23 października, 2023 0 Comments 0 tags

Według danych Biura Informacji Kredytowej i BIG InfoMonitor, ponad 2,5 miliona Polaków ma problem ze spłatą długów. Zaciąganie kredytów i pożyczek, brak odpowiedzialnego zarządzania budżetem, a także nieodpowiedzialne korzystanie z