Banki wciąż nieprzyjazne dla klientów?

2 października, 2019

Posiadanie konta osobistego w banku oraz korzystanie z kart kredytowych i kredytów jest powszechne, jednak klienci banków wciąż negatywnie oceniają ich pracę. Placówki nadal są mało przyjazne, a infolinie działają wolno i rzadko umożliwiają otrzymanie odpowiedzi na wszystkie pytania. Na co najczęściej skarżą się klienci banków?

Brak informacji i nieposzanowanie czasu klienta

Dla klientów polskich banków wciąż najbardziej uciążliwy jest brak możliwości pozyskania niezbędnych informacji. Dotyczy to zarówno wszystkich kosztów związanych z kredytem lub pożyczką, jak i prowadzeniem konta osobistego. Umowy są skonstruowane w sposób mało zrozumiały, a doradcy często informują jedynie o niektórych zapisach. Klienci są również niezadowoleni z powodu braku poszanowania ich czasu. Często są zasypywani nieinteresującymi ich ofertami marketingowymi oraz odsyłani od jednego doradcy do drugiego. Jest to uciążliwe zwłaszcza dla przedsiębiorców, którzy mają więcej problemów z załatwieniem prostych spraw niż klienci indywidualni.