Posiadanie konta osobistego w banku oraz korzystanie z kart kredytowych i kredytów jest powszechne, jednak klienci banków wciąż negatywnie oceniają ich pracę. Placówki nadal są mało przyjazne, a infolinie działają wolno i rzadko umożliwiają otrzymanie odpowiedzi na wszystkie pytania. Na co najczęściej skarżą się klienci banków?

Brak informacji i nieposzanowanie czasu klienta

Dla klientów polskich banków wciąż najbardziej uciążliwy jest brak możliwości pozyskania niezbędnych informacji. Dotyczy to zarówno wszystkich kosztów związanych z kredytem lub pożyczką, jak i prowadzeniem konta osobistego. Umowy są skonstruowane w sposób mało zrozumiały, a doradcy często informują jedynie o niektórych zapisach. Klienci są również niezadowoleni z powodu braku poszanowania ich czasu. Często są zasypywani nieinteresującymi ich ofertami marketingowymi oraz odsyłani od jednego doradcy do drugiego. Jest to uciążliwe zwłaszcza dla przedsiębiorców, którzy mają więcej problemów z załatwieniem prostych spraw niż klienci indywidualni.

Explore More

Jak odrzucić spadek?

odrzucenie spadku

Do odrzucenia spadku konieczne jest złożenie właściwego oświadczenia przed notariuszem lub w sądzie rejonowym (sądem właściwym jest sąd rejonowy odpowiedni dla miejsca zamieszkania osoby odrzucającej spadek). Zasadą jest, że takie

Jak zarządzać finansami osobistymi, aby nigdy nie zabrakło na marzenia?

Finanse osobiste

Finanse osobiste są nieodłączną częścią naszego życia. Zarządzanie nimi może być wyzwaniem, ale jeśli podejdziemy do tego zadania w odpowiedni sposób, możemy zapewnić sobie stabilność finansową i możliwość spełniania swoich

Co to jest przelew zdefiniowany?

przelew zdefiniowany

W czasach postępującej informatyzacji coraz więcej osób posiada konta bankowe z możliwością dostępu elektronicznego. Dzięki tej opcji oraz komputerowi lub urządzeniu mobilnemu z dostępem do Internetu właściciel konta lub osoby